tirsdag den 4. januar 2011

Salvatore Ferragamo Fall 2010


  


Hvis ikke de her looks fra mr. Ferragamos efterårskollektion er lige til at spise, ja så ved jeg ikke hvad de er?! :-) De smukke gyldne og brændte farver, tone i tone der kæler for hinanden, lækre varme, bløde materialer og brugbare items er bl.a. det der gør at jeg falder i svime over hans udsøgte smag.

Nøj, hvor gad jeg godt eje det hele, men hvis jeg død og piiiiiiine skal vælge, så ville jeg favorisere følgende 3 items, fordi de er yderst brugbare og flatterende på en og samme tid:

1. Den lange strikcardigan med ruskindslommerne (1. billede), fordi længden gør at den kan bruges både som kjole og som lang strik, og selvom den er casual gør ruskindslommerne den liiiige det mere chik.
2. Frakken (på det sidste billede). Den er fin, men alligevel tilpas enkel til at kunne bruges til hverdag, og dens minimalistiske undertoner vil kunne maskulinificere ethvert piget outfit.
3.  En af hattene, der vil gøre næsten ethvert outfit mere boheme ved at være prikken over i'et ;-)

Mon ikke man får et af de tynde elegante bælter med i købet til lige at give looket det sidste umf, når nu man køber tre items... Nå, ikke? ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar