tirsdag den 4. januar 2011

Have you found the right Crew to hang with?




Ellers kunne J.Crew måske være noget for dig? ;-)

Jeg stødte på J.Crew for første gang da jeg var i N.Y. i oktober og blev ret hurtigt meget glad for deres skønne butik på 5th Ave :-) Deres tøj er lidt hvad man gør det til forstået på den måde at du både kan finde casual wear såvel som festtøj.

Jeg endte med at købe en grøn dunvest med de flotteste sejlgarns-lukninger lidt i stil med en duffelcoats lukninger og det gav vesten et casual og maritimt look - I like;-) Hvis de rette størrelser havde været på sin plads og budgetet ikke allerede var presset til sit yderste, havde jeg nok haft en del mere med hjem i kufferten fra J.Crew.

Men men men... Da jeg sad og kiggede deres efterårs/vinter-kollektion igennem på nettet, synes jeg egentlig ikke deres looks/sammensætninger af tøjet er så flot (på nær dem jeg har medtaget ;-)), men deres enkelte items er lækre, og så kan man jo style dem som man vil.

Jeg har valgt at vise jer de her billeder fra J. Crews efterårs-kollektion omend de, efter min opfattelse, egentlig ikke er sigende for det indtryk man får af brandet og deres tøj, når man er i butikken eller deres site (se link og billede nedenfor), da det slet ikke er så romantisk, som billederne her giver indtryk af. 

Forvirret? I hope not ;-)
Ellers tjek deres site og nyeste arrivals ud og få selv syn for sagerne: http://www.jcrew.com/womens_feature/NewArrivals.jsp




billederne er lånt fra style.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar