onsdag den 5. januar 2011

J. Crews forårskollektion 2011

 






  Jeg vil dyppes i sorbetfarver, så de løber ned ad mig, jeg vil have luft under skørterne og lade mine ben blive kærtegnet af solens stråler. Jeg vil mikse og matche pangfarver, så de skriger til himmelen og mod min (på det tidspunkt forhåbentlige) solbrune hud. Jeg vil have sandaler på og vifte med tæerne i det fri. Jeg vil være indbegrebet af sommer; let-på-tå, muntert sind. Jeg vil kaste mig i armene på den ene is efter den anden... JEG VIL HAVE DET TØJ NU!!! og SOMMER, TAK!!! ;-) Eller FORÅR i det mindste;-)

Tøjet, der kan hjælpe mig (og dig) lidt på vej mod forårsfornemmelser og sommerlig ekstase ud over en god portion optimisme, er fra J. Crews forårskollektion! Uhhhh... begejstringen vil ingen ende tage. Jeg længes efter forårets kommen og sommerens varme solstråler endnu mere efter at have set J. Crews bud på hvordan vi kan gå klædt i 2011

Hvis DU er rigtig MODIG kan du iføre dig NEON-PINK eller koralrød læbestift, så du får præcis det frække, feminine look som J. Crew formentlig har ønsket at skabe med deres farverige, muntre og indbydende kollektion.

Go for it, baby! ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar