fredag den 28. januar 2011

Gucci, Me Oh My!



Kjolen der pryder både Eurowoman og Fransk Vogues februar-forsider













Jeg er sikkert ikke den eneste der har savler over Eurowomans forside denne måned. Jeg var nødt til at finde ud af hilken designer der stod bag den lilla og orange-farvede kjole sat sammen med det brede guldbælte... savle savle! ;-) Det er intet mindre end Gucci der har kreeret disse helt sindoprivende lækre looks i deres forårskollektion 2011. Det ser jo afsindigt indbydende ud. Den næste der påstår at orange, lilla og turkis ikke passer sammen er jo simpelthen nødt til at æde sin gamle hat, for hold da op det ser fantastisk ud ;-)

Desuden bød kollektionen også på en hel del looks i beige/camel-farvede nuancer og bl.a. den her buksedragt er blandt mine favoritter. Synes den er ultra feminin og eksklusiv at se på og det tynde reb der fungerer som bælte i taljen, for mig til at hvine indvendig af æstetisk henrykkelse :-)


Og jeg som gik og troede at Gucci var dømt lidt ude af kampen... My bad! ;-)


Ps... De her sæt ville gøre sig rigtig godt i en kuffert til et eksotisk sted a la Egypten ;-) Jeg må dog nok nøjes med inspirationen, da rejsen er købt og der ikke er penge tilbage til luksustøj a la Gucci her ;-)
Jeg klager ikke! :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar