mandag den 3. januar 2011

Go for Cover!


TO ting jeg er HELT VILD med lige for tiden er det nyeste Cover, som igen har formået både at underholde, oplyse, overraske, inspirere og glæde mig - kan man forlange andet af et modemagasin?! I think not;-) Bl.a. Covers nye klummeskribent Maria Gerhardt aka Dj Djuna Barnes skriver fantastisk underholdende og overrasker mig hver gang med sit sprog, indsigt og udsyn. Desuden er der også lækre rejsefif til sol og forkælelse i Egypten samt andre rejsedestinationer foruden hårrejsende inspiration til mode og skønhed.

Den anden materielle goodie jeg har tabt mit hjerte til er min Iphone. Need I say more? Okay, det gør jeg;) Iphonen er indbegrebet af lækkert design, intelligent teknologi og sidst men ikke mindst er den blevet min nye fortrolige. Denne gudsbenået lille gadget er årets julegave og jeg vil glæde mig over den nu og mange, mange stunder fremover ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar