fredag den 5. november 2010

Honninghjerter

Jeg har siden jeg var helt lille været umådelig vild med honninghjerter. Både de gode hjemmebagte fra bagerne og de prefabrikerede fra Netto:) Og selvom det langt fra er jul endnu - sågar ikke engang december - så modtog jeg i går 2 store honninghjerter af en helt bestemt veninde. Jeg siger af hjertet tak! Mmmmmm hvor smager det altså bare godt også selvom det er snyd og slet ikke er jul endnu;)

Faktisk tænkte jeg på selv at prøve at bage honninghjerter i år, for jeg har nemlig en opskrift fra Lagkagehusets bager Ole. Men bortset fra denne lille sneak preview på julen, så er jeg nok lidt imod at butikkerne allerde fra oktober af bombarderer os med juleting og sager. Er det ikke at negligere det karakteristiske ved december måned?

Mens jeg overvejer det lille dilemma vil jeg nyde årets første honninghjerte;) hihi...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar