torsdag den 4. november 2010

Black Power


Dette er en lille ode til mit yndlings-kaffe-sted i øjeblikket....trommehvirvel... KAFFEPLANTAGEN:)
Gemt lidt af vejen på et hjørne og i en kælder ved Sankt Hans Torv ligger denne perle af et åndehul. Faktisk er jeg vild med te og kan ikke drikke sort kaffe, men er blevet meget gladere for kaffe i form af iceblends eller kaffelatte m.m. fra. bl.a. Baresso og Riccos, for der er altså en helt speciel nydelse i kombinationen af den cremede mælk og den lidt skarpe, men alligevel runde kaffesmag. Kaffeplantagen laver den bedste kaffelatte. Jeg plejer at bestille den med single shot (man kan nemlig få to, hvis man tør;)) og den smager simpelthen så de små kaffeengle synger:)

Pointen: Jeg vil blot dele min begejstring for dette skønne sted med fantastisk kaffe:)
Tjek stedet ud her http://www.kaffeplantagen.dk/

Og nu jeg er i gang med at hylde den sorte drik, så smider jeg lige Per Vers' nummer Black Power, der er dedikeret til kaffe, oven i hatten. God fornøjelse med hans kaffe-poesi:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar