torsdag den 7. oktober 2010

Asos White



Asos White kollektion er tiltænkt som værende simpel, minimalistisk og luksuriøs, og jeg synes til fulde de opfylder de krav:) Der er flere af deres items jeg godt gad eje, som I kan se på min lille ønske-collage;) I øvrigt synes jeg, at Asos White har sammensat deres looks, så de er farverige og alligevel nedtonet. Men jeg er nok også lidt en sucker for de sarte (nude - om man vil) nuancer og synes de går rigtig flot sammen med den sarte orange, lys koral og den mørkegrønne. Den lidt skarpe grønne bluse tiltaler mig, fordi jeg pt. tænker at efterår og vinter ikke behøver være lig med mørke farver som sort, men at lidt farve i hverdagen hurtigt kan pifte det hele lidt op. Ihhh... jeg gad også godt eje den fine frakke eller blusen med den flotte rygudskæring:)

Asos White er da også dyrere end Asos' almindelige kollektion, men materialerne er bl.a. også silke, uld og kashmir, så den luksuriøse tilgang er taget alvorligt. Fx koster frakken 150 pund, de orange silkebukser 65 pund, de grønne uld-bukser 65 pund, den lyse camel-farvede bluse i kashmir med dyb ryg koster 46 pund.

Se flere priser og resten af kollektionen her: http://www.asos.com/Women/Asos-White/Cat/pgecategory.aspx?cid=11761#parentID=-1&pge=0&pgeSize=20&sort=-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar