tirsdag den 29. september 2015

DRESS FOR FALL



 source: Asos.com


Efterår medfører lysten til nye frakker og nyt tøj.
Jeg synes det er rigtig rart at have lidt forskelligt at vælge imellem, så man ikke skal gå hele efteråret og vinteren i møde i den samme frakke. Det bliver sgu lidt kedeligt. Ikke for andre måske, men for en selv.
Jeg er lige dele tilhænger af de varmere og mere brændte nuancer og de koldere nuancer som sort, grå, mørkeblå. Det kommer an på ens humør og hvad man ellers har på lige den dag. Så her er to frakker som jeg bestemt godt kunne finde på at klikke hjem. Dog tænker jeg, at den bordeaux måske er lige en anelse for lang nu jeg måler 172,50 cm (meget vigtigt med den halve cm ;0) ). 


************


Two ideas on how to dress for Fall.
I'm equally drawn to the warm colors and the cold hues such as black, grey and dark blue.
And since it's always so cold in Denmark, it doesn't make sense only having one coat. No, you should definitely own more than one, so you can change your Fall wardrobe up a bit.
I'm considering these two at the moment, however, I'm wondering, if the bordeaux coat isn't a bit too long for my 172,50 cm ?

*FIY: This site uses cookies. // Dette site anvender cookies.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar