tirsdag den 6. januar 2015

JUST BOUGHT // KUN ET KLIK VÆK...


Credits: Hennyandmy.dk


AV min arm, så brugte jeg alt for mange penge på et udsalgs-køb… nemlig den her monsterpæne strik fra Aiayu og de her flotte bukser fra Label No. 2, der minder mig om Kokoons hvidprikkede bukser. Jeg har længe været på udkig efter et par casual men stadig noble sorte bukser, og jeg tror og håber at de her vil kunne udfylde det behov i garderoben. Og strikken, den er bare alt for pæn til ikke at eje, og jeg har længe kigget på den. Så nu da den var på udsalg, måtte jeg eje den om end den stadig er i den dyre ende (uf uf uf). MEEENNN mon ikke det går når det er mit eneste udsalgskøb?!

Jeg får altid mægtig kolde fødder når jeg foretager et dyrt køb, for let's face it… jeg kan jo godt leve uden…. 
Nå nok, om dårlig samvittighed efter shopping fra mig…

Håber at I får en god dag på årets første tirsdag. I fortjener det!

**************

Crazy cool items, right?
I just bought these two items on sale. And even though they were still quite expensive, I couldn't resist.
Have you done any on-sale-shopping ? Please say yes, so I don't have to feel so guilty ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar