onsdag den 7. januar 2015

3 picks from H&M



credits: H&M 

Jeg har et meget blandet forhold til H&M. Da jeg var yngre var det the "ill shit" fordi alting var så billigt og man kunne afprøve lidt tendenser uden at blive ruineret.
Men ofte oplevede jeg desværre også at pris og kvalitet hænger sammen.
Så efter skæve t-shirts og alle de andre klassiske "fails" kunder fra H&M sikkert kan berette om, så aftog min begejstring for H&M lige så stille.
MEN så kom TRENDS fra H&M. Og novra, så blev jeg glad igen. Lidt dyrere, men også meget pænere ting og bedre kvalitet.

Her er mine 3 favoritter fra H&M hvis jeg med en pistol for panden skulle vælge 3 ting her og nu. Alle 3 ting er nemme at style og kan bruges både til hverdag og fest. Kjolen vil fx se flot ud til hverdag med et par sneakers og til fest med de blå stilletter. Uh la la ja...

Hvordan mon du har det med H&M?
Og har du udset dig nogle favoritter til det kommende år?



***************

My 3 favorites from H&M, if I were to choose 3 items today.
Two of the items are from TRENDS – my favorite branch of the H&M brand – the shoes are not.

I do believe that these three items are very easy to style and so you could either dress up or down using these three items. Take the black dress for example, it will provide you with two very different looks depending on weather you wear it with casual sneakers or the blue, festive pumps, right?

Do you have any favorites in sight from H&M?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar