tirsdag den 10. december 2013

What makes you happy?


En rigtig fin video om at sætte pris på de små ting her i livet.
Det er altid en god reminder!
Videoen er produceret af My Buemann

Hvad gør dig glad?

Jeg bliver glad når jeg kan sove længe og andre ikke kan.
Jeg bliver glad når jeg uventet får grineflip eller giver andre grineflip.
Jeg bliver glad når hundens poter vimser let på tå.
Jeg bliver glad når stearinlys stråler i mørket.
Jeg bliver glad når jeg hører en af mine yndlingssange i radioen.
Jeg bliver glad af en god kop te.

HVAD GØR DIG GLAD?
Smid en kommentar, så laver vi et glædes-opslagsværk sammen...jøses hvor lød det hippie-agtigt (..ahem...) :-)



************

What makes you happy?
My Buemann has created a cool video about finding happiness in the little things.
It's always important to remember to look for happiness in the little things in life.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar