tirsdag den 10. december 2013

Julegaveønsker til Sporty Spice






Source: zalando.dk
Bh: 299 kr. – løbebukser: 649 kr. – sneakers: 1400 kr. 

Kære julemand,
Jeg har været sød i år, og jeg er sikker på, at hvis du ser efter, så er der plads til et par sindsygt flotte løbesko fra Nike i din julesæk.
Jeg vil bruge dem til at løbe i, og til også bare at have på når jeg... hold nu fast... går :-)

Den meget flotte sports-bh og de lækre løbebukser må også meget gerne (!) lande i min skorsten juleaften :-) Så loooooover jeg at løbe nogle ekstra runder :-)

xoxo


**********
Dear Santa,
I've been nice this year, so could you please make some room in your huge Christmas sack for these goodies from Nike. If I get these fab garments and shoes, I promise I'll run some extra labs.

xoxo

ps: find the items on zalando.dk (see link above)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar