søndag den 24. november 2013

25 % på Runnerslab






Runnerslab har 25 % på alt.
Jeg ved ikke med jer, men jeg fryser rigtig meget. Og da jeg løb i formiddags, så frøs jeg også. Og det er selvom jeg har flere lag på. Derfor kunne jeg godt bruge en ny (for det kan man altid bruge) og varm løbetrøje og måske et par nye løbebukser, da dem jeg har snart har aftjent deres pligt i regn, rusk og sne.

Måske du også mangler lidt varmt at træne i eller til en kommende skiferie måske.

Jeg ville i hvert fald lige give jer et tip om at Runnerslab har 25 % rabat :-)

Tjek deres udbud ud her, hvis du interesseret.


Jeg overvejer selv den her bluse fra Kari Traa til 449 kr. Men så er det jo godt der er 25 % :-)
Den skal bruges til løb, men den kan også bruges som det inderste lag når du står på ski.
Jeg har ikke prøvet mærket rent personligt, men synes det ser så fint ud, og har hørt godt om det. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar