torsdag den 22. november 2012

Lys op

Source: Kähler design

Jeg er nok det man vil betegne som en stearinlysjunkie. Bliver det bare det mindste mørkt griber jeg tændstikkerne og lyser mørket op. Det hygger noget så afsindigt :-)

Forleden da jeg var i Illums Bolighus så jeg disse fine juletræsstager fra Kähler design. De hedder Avvento og jeg er vild med den cool grey farve de har. Synes de gør juleoppyntningen en tand mere stilfuld og så er det pynt og lys i et. I like! Mener de koster 150 kr, men er ikke sikker. Blev betaget af æstetikken :-)


**************

New Danish Christmas design from Kähler called Avvento.
I love the cool grey colour and the combination of decoration and candlelight holder in one.
Christmas can only be stylish with such items :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar