torsdag den 22. november 2012

Black Coats



Source: Weekday



Hver ting eller look til sin tid, men hold nu op hvor gad jeg godt eje disse tre jakker/frakker fra Weekday! De er klassiske med hvert deres lille twist, som gør dem interessante. Jeg kan lide det maskuline islæt såvel som jeg er vild med nummer to frakkes bløde, oversize silhuet. Nu er jeg noget af en frossenpind, så hælder nok mest til de to sidste frakker da den færste allerede er for kold til mig, men den kunne bruges med et par trøjer når man lufter "Fido" i skoven eller i betonjunglen, eller den kan bruges indenunder en pænere frakke som et isolerende lag.


**********

Coats can be really tricky to buy, if you ask me. But these three from Weekday are good takes on how a classic coat could look like this winter. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar