søndag den 6. maj 2012

Spring news from COS




source: COS


I går var jeg et smut forbi COS og sikke mange fine forårsfarver der mødte mig.
Jeg er stor tilhænger af COS for synes de kan noget med snit, farver, materialer og detaljerne ikke mindst. Jeg går sjældent ud derfra uden at føle, at der nu (igen!) er blevet kreeret yderligere en beklædningsgenstand jeg ikke kan leve uden. Derfor går jeg sommetider ikke derind, da det er et FARLIGT bekendtskab.

Jeg havde forinden mit visit i går set nyhederne på COS' site og fundet nogle favoritter jeg ville vise jer, men efter så at have set de udvalgte ting i levende live ændrede mine favoritter sig. Billeder kan snyde i forhold til materiale osv. MEN de her fire ting kan jeg bestemt stå inde for! :)

Jeg endte med at komme hjem med 3 t-shirts og en ring... av av av ;)


*************

New spring favourites from the store COS.
I'm hooked on COS' design because of their simple yet interesting design in great materials and always with an eye for details. If you ever stop by Copenhagen: COS is a MUST visit, but be aware; it's an expensive acquaintance because you will want to buy everything :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar