tirsdag den 22. februar 2011

Work it, baby!

Play list til excellent work out:



Global Deejays - San Francisco



Laurent Wolf - No Stress



Booka Shade - Body Language



Nogle hader at høre musik når de er fysisk aktive og for andre heriblandt mig selv er musik et MUST for en vellykket og fornøjelig træning eller løbetur. Derfor bliver jeg også SÅ skuffet når min Ipod pludselig og helt uden varsel (okay, måske ikke helt uden varsel, men næsten) løber tør for strøm liiiige som jeg står og skal begynde at træne. Som I måske kan udlede sker dette ikke helt så sjældent som jeg egentlig gerne ville have (note to self: hvor svært kan det være at vænne sig til at lade sin Ipod op?!? :-)).

De her tre numre er gode til at få min puls og mit humør op, så jeg virkelig giver den gas.

Hvad er jeres favoritnumre når i skal træne? Kom endelig med et fif eller tre :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar