tirsdag den 22. februar 2011

Burberry Prorsum Fall 2011

  

 





Tænkte at jeg lige ville smide et mode-relateret indlæg, så der ikke går helt Kirsten Hyttemeier i den her blog (og jeg kan afsløre at der er flere hvor de kommer fra) ;-)

 Der er heldigvis lang tid til at vi går efteråret 2011 i møde, men sådan som det sner i dag er det oplagt liiige at tage et sneak peak på næste sæsons frakker og jakker.

Det her er et lille udpluk af Burberry Prorsums bud på hvordan vores jakker skal se ud. Kollektionen, der lige er blevet vist i London, var kendetegnet ved farver (orange, rød, grøn, blå foruden sort og hvid) og der var sat fokus på silhuetten vha. af fx forstørrede ærmer, indsnævrede taljer osv. Foruden pelsdetaljer og militærnoter, var det et gennemført tema at jakker og taske skulle matche, så det er en kollektion der også byder på mange tasker.

Jeg synes, at ikke kollektionen er særlig flot eller brugbar (flere af dem havde stumpeærmer, hvilket (let's face it) bliver for koldt i DK), men de her få jakker jeg har valgt ud af en meget stor kollektion er da ikke helt galt på den (se bort fra den sidste frakke ;-)). Er jeg den eneste der tænker Cruella Deville, når jeg ser den sidste frakke? ;-)



Billeder lånt fra style.com



Ingen kommentarer:

Send en kommentar