tirsdag den 11. januar 2011

Turen går til... Part II



Sol og sommer aka badeferie!!! :-)

Efter at have rejst til New Zealand hvor jeg fløj så langt væk som overhovedet mulig er der ikke længere noget der synes for langt væk ;-) Jeg kunne virkelig godt tænke mig at komme til Bali, Mexico og Hawaii for bare at nævne nogle af de eksotiske destinationer der er kommet på ønskelisten over fremtidige rejsemål :-)

Men men men jeg ville heller ikke have noget imod at snuppe en uge i Egyptens varme og dase ved poolen :)

Ligegyldigt hvor du skal hen næste gang (måske er du en af de heldige der skal afsted her i vintermånederne), så gælder det om at pakke bikini (gerne flere ;-) for jeg elsker bikinier), masser af solcreme (krebserød er ikke charming, nej), solbriller, klipklappere, strandtaske, sandaler, shorts, kjole, evt. solhat, farverige eller gyldne smykker til den sommerbrune glød, og virkelig vigtigt er Ipoden, for musik skal der til når stranden indtages af moi eller toi ;-)

Så mangler der kun en ting: IIIIIIISSSSSS! og color på tossen :-)

I din kuffert kunne du have...
See by Chloe strandtaske
Kain tank tops
Marc Jacobs Espadrillos
Jimmy Choo clutch
Sort kjole fra Acne - fordi den er så enkel kan den bruges både til dag og aften alt efter accessories :-)
Shortse-dragt fra Topshop
Khaki-shorts fra HogM
Giraf-shorts fra Giambattista Valli
Ray-Ban solbriller (Pilot)
Bikini fra Miu Miu (blå)
Bikini fra Lanvin (leopard)
Klipklappere fra Havaianas
Armbånd fra Aurélie Biedermann
Guldarmbånd fra Philippe Audibert
Blå aftenkjole fra Amanda Wakely
Undertøj fra Deborah Marquit

God tur!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar