fredag den 14. januar 2011

SamsøeSamsøe-udsalg


Jeg er ikke god til udsalg. Jeg forelsker mig altid i det der meget belejligt (for butiksindehaveren/sælgerne!) er lignet op lige ved siden af udsalgsstativerne... Du ved det der er organiseret i indbydende farveorden og som koster en formue, fordi det er fra den nyeste kollektion, men som bare er drønlækkert?!?
Men ærlig talt så er det nok også fordi jeg ikke gider besværet med at finde de gode udsalgsfund, eller fordi jeg tit allerede har brugt mine penge når udsalget kommer. Den hyppigste grund er dog nok at de ting jeg gerne vil have stadig koster en formue selv om der er slået 30 % af prisen ;-)
Nå, men i år har jeg dog formået at købe én ting på udsalg og det var en kjole fra COS :-)

Til pointen... :-)
 Samsøesamsøe har stadig udsalg på deres online-shop og fordi jeg lige skulle give mit besyv med på en venindes udsalgskøb snublede jeg selv over denne skønne shorts-buksedragt i 100% silke. Er den ikke fin? :-) Jeg kunne aldrig finde på at give 1000 kr for den, men nu hvor den koster 500 kr (som stadig er mange penge for en shorts-buksedragt), er det da værd at overveje;-)

Jeg forestiller mig, at den kunne være hot hot hot (man får jo helt lyst til at nynne Nik og Jay ;-)...eller er det bare mig?!;-)) til fest sammen med et par stilletter, en lækker clutch, farvede negle og nogle feminine letgennemsigtige neylonstrømper. Til hverdag vil den være fuldt ud lige så lækker med et par lange støvler, en lang strikcardigan og evt. et smalt læderbælte i taljen. Me likeeeee! :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar