lørdag den 15. januar 2011

Hello, Good Morning!


Da jeg hørte der her nummer viste jeg, at jeg var nødt til at lave et godmorgen-indlæg med den sang, fordi de synger Hello, Good Morning ;-)

At videoen så er usandsynlig plat og dirty-diddy-style er så hvad det er, og at beatet måske skrammer de fleste væk ved at være lige lovlig larmende en stille lørdag morgen (evt. med tømmermænd?) er så hvad det er  ;-) Men så er du da oppe og i gang, og diddys livsnyderprincip kan man da kun tage til sig ;-)

Håber at I holder nummeret ud, for jeg er især vild med det lille fine flydende rap 1,32 minutter henne i videoen ;)

Jeg smutter om lidt og skyder lørdagen i gang med en fræk omgang brunch ude i byen med en helt speciel én her om lidt... Håber I får en dejlig lørdag! :-)


HELLO, GOOD MORNING!!! :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar