fredag den 7. januar 2011

Kinesisk æstetik

Kinesisk Vogue Februar 2011 - så er der dømt forårsfornemmelser! ;-)


Kinisisk Vogue producerer nogle ualmindelige smukke forsider... Se bare deres kommende februar-magasin med Giselle Bündchen på forsiden iklædt tøj fra Pradas forårskollektion 2011. Eller nogle af deres ældre forsider...




Overalt i medierne har man gennem længere tid nu hørt at 2011 bliver kinesernes år. Nu er jeg ikke personlig fan af, at man udråber noget som helst år til at tilhøre nogen eller noget som helst, da vi jo aldrig ved hvad der vil ske, og jeg vil ikke være blandt dem der på forhånd tildeler en vis person, nation eller noget helt tredje en altoverskyggende guldmedalje. Nææææ du, tit er det den lille sarte rosenknop som folk tildeler allermindst opmærksomhed der gør en forskel eller overrasker.




Men men men... når det så er skrevet, så vil jeg klaske mine fashionable hænder sammen i begejstring over kinesernes ualmindelige gode sans for æstetik! Hvad deres øje for det smukke og interessante skyldes skal jeg ikke gøre mig klog på, men blot konstatere at sans for mode og æstetik det har de i den grad. Nyd billederne, der efter min mening er helt fænomenal EYE CANDY!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar