søndag den 23. januar 2011

Fairytale Summer Princess









Jeg håber ikke, at I får spat af at se på catwalkbilleder fra den ene forårskollektion efter den anden, men jeg er ualmindelig begejstret for at se alt hvad der kan give bare en lille nano-følelse af forår og sommer og disse billeder er ingen undtagelse :-)

Alberta Ferretti Spring 2011 bød på florlette blomstrede lange nederdele, store hatte og hvide og cremefarvede blondekjoler en masse. Jeg synes, at de her 4 looks er virkelig flotte og sommerlige. De er über-feminine uden at det bliver kvalmende piget selvom modellerne er indhyllet i blonder og det synes jeg er bemærkelsesværdigt. Mmmmm... Hvem der bare ejede en af de her blondesager og så en hat til at kaste lidt skygge over tingene ;-)

Jeg skal på jagt efter nogle blondesager til sommer og en bohohat der tilføjer et skødestløst look til enhver kjole. Og det behøver jo ikke koste en formue... fx kan du købe blondekjoler hos Zara og hatte hos Pieces i både brune og sorte nuancer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar