mandag den 20. december 2010

Starstruck





Da min veninde og jeg var i Wellington i NZ så vi Harry Potter 7 (1.del) og drøftede derefter hvorvidt Emma Watson var en naturlig skønhed eller ej. Jeg vil lade jer om den beslutning, men synes de her billeder er så fine:)

Egentlig taler billederne for sig selv, men vil blot lige sige at der uden tvivl er klasse over Emma Watson ;-) Hun har udover at være Burburry's kampagne-pige også prydet diverse modemagasiner bl.a. italiensk Vogue, som det første billede stammer fra.

Ud over at billederne er en æstetisk fornøjelse i sig selv, tjener de også som en glimrende inspiration til hvordan et ekstravagant nytårs-skrud kunne se ud ligegyldigt om du går efter det klassiske diva-look med røde læber og diamantsmykker, eller om du går efter et overnaturligt-alfe-prinsesse-look, som fint skildres på det sidste billede med en kjole i sarte nuancer og luftigt skørt tilsat skødesløst hår og få men feminine accessories som fx et diadem;-)

2 kommentarer:

  1. synes helt sikkert hermione er naturligt smuk! Men må nok alligevel indrømme, at jeg - nok mest på grund af hendes styling i filmene, hæhæ - ikke lige havde forestillet mig hende som glamourøs model! Men virkelig smukke billeder - er vild med kjolen på nr. 2!!

    SvarSlet
  2. Det virkede ;) hihi... Ja, ikke sandt - blev også helt overrasket. Kunne sagtens forestille mig dig være smuk i den kjole:)

    SvarSlet