lørdag den 18. december 2010

Nyeste køb

Selvom det er jul og jeg er i fuld gang med at købe julegaver til andre, så gør det vel ikke nogen skade at købe en lille ting eller to til sig selv...gør det vel?;)

Jeg har i hvert fald købt følgende to ting for nylig som jeg er aldeles glad for...

Min nye ven og charmetrold... John Mayer har sunget for mig næsten uafbrudt siden hans Live i LA album røg ned i mine shoppeposer for kun sølle 70 kr.:) Hvis I også er lidt vilde med John Mayer-drengen har Fona på strøget lige nu en masse af hans cd'er for kun 50 kr stykket.


Det andet køb er et armbånd fra Pico som jeg er helt vild med:) Jeg kan egentlig slet ikke få nok af deres lækre armbånd:) Snoren er muldhvarpefarvet og det lille peacetegn er af messing, så det kan tåle at komme med mig i bad uden at miste farven:) Pico er absolut ikke noget nyt bekendtskab for mit vedkommende, men jeg bliver alligevel altid forbløffet over alle deres fine og feminine accessories i utallige farver til ører, håndled, hals, hår og fødder.



Hvis du ikke har været forbi deres butikker på henholdsvis Østerbrogade og Grønnegade, så gør dig selv den tjeneste:) Tjek Picos ting her http://www.p-i-c-o.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar