fredag den 31. december 2010

GODT NYTÅR 2010/11


Hjemmelavet (det kan man næææsten ikke se...hihihi) kransekage fra 2009/10 - GODT smagte den ;-)

Wuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuu og GODT NYTÅR allesammen!!! Og pas nu godt på jer selv og hinanden i aften og drik masser af champagne og nyd kransekagen;-) Jeg glæder mig i hvert fald selv til at soppe rundt i den boblende eleksir, da det er en af mine alltime YNDLINGSDRIKKE...hik ;-)

På med festtøjet og nytårshatten, op med humøret og håret, og giv den gas med venner, familie og bekendte og husk nu at se dronningens nytårstale :-)

Hav en dejlig aften:-) Jeg ønsker jer allesammen et dejligt NYT år med håb, opfyldte ønsker og skønne oplevelser i  vente. Tak fordi I fulgte med i 2010 og jeg håber på at "se" mange - gamle som nye - læsere i 2011:-)

SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLL ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar