torsdag den 30. december 2010

Fjällräven du er min ven...

Fjällräven - Greenland women parka



Fjällräven - Greenland women parka
Greenland Parka Coat for Women - 2390 kr

Eller er du??? ;-) Vi har aldrig mødt hinanden, men jeg har ofte set dig på gaden, og jeg er sikker på, at vi kunne blive gode venner hvis vi rent faktisk mødtes og havde nærkontakt;-) Oftest har jeg set dig i alverdens farver på ryggen af folk, men forleden da jeg så dig var du blevet ualmindelig chik, synes jeg :-) Du er ret alsidig... den samme dag så jeg dig både i sort og senere i army grøn. Begge looks klædte dig virkelig godt;-) Ja, faktisk så godt, at jeg selv overvejer om jeg måske engang skulle slå mine klør i dig. Tror du vil varme dejligt på en kold og blæsende dag, da dine rødder jo går tilbage til the grand old outdoorsy types ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar