onsdag den 27. oktober 2010

Skønhedsshopping i N.Y


De unikke æble-øreringe fra Viv and Ingrid, der ikke kom med hjem till DK;)

Bigelow Chemist er simplethen så godt et sted at shoppe lækre cremer, hårprodukter, duftlys, make-up, parfumer og de fineste øreringe. Du kan finde alle mulige kendte såvel som gode ukendte mærker i diverse prisklasser og man får den flotteste lille hvide bærepose med sort stofhank hvor deres navn er trykt på i hvidt. Hvordan ved jeg det? Jamen, jeg købte såmænd dyre hårprodukter fra Phillip B til halv pris og var lige ved at købe de sødeste øreringe i guld som forestillede små æbler, for de ville have været sådan et fint minde fra the Big Apple:) Læs om designet eller se flere af smykkerne her: http://www.vivandingrid.com/

Butikken holder til i downtown i nærheden af Washington Square Park, Greenwich Village - tjek den ud hvis du nogensinde skal til N.Y. Adressen er: 6th avenue og W. 8th.

Hvis du skal shoppe skønhedsprodukter kan jeg anbefale at du går på opdagelse i Sephora, som du sikkert også kender fra Paris, der har alverdens lækre produkter. Jeg fandt en creme fra et nyt amerikansk mærke der hverken indeholder parabener, parfume eller andet "skadeligt" og den kostede ikke en formue:)

En tredje mulighed er at tage et smut forbi apotekerkæden Duane Reade som bl.a. sælger makeup. Her kan du finde Essie-neglelakker til en tredjedel af den danske pris (ja, du læste rigtigt - 1/3 af den danske pris!) :) Så selvfølgelig købte jeg også lige to Essie-neglelakker med hjem til samlingen - hvem kan lade værre til den pris?;)

Både Sephora og Duane Reade er at finde i det meste af N.Y., så derfor har jeg ikke angivet nogle adresser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar