torsdag den 28. oktober 2010

Novembers 2. kinderæg



Længe ventet Eat Pray Love kommer til de danske biografer d. 11. november og jeg glæder mig til at se den. Jeg havde egentlig håbet på at se den i N.Y, men eftersom den havde haft premiere derovre i august var den ikke længere på deres program. Jeg glæder mig til at se Julia Roberts præstation. Desuden virker det som en overvældende historie og traileren løfter sløret for, at filmen er en lille visuel perle med skønne, skønne billeder fra italien, indien og bali. Filmen er baseret på en halv-selvbiografisk roman af den amerikanske kvinde og forfatter Elisabeth Gilbert, der efter sigende skulle have foretaget den rejse som filmen skildrer efter at have gennemgået en skilsmisse og en depression.

Mon filmen er ventetiden værd? eller er det bare en omgang amerikansk b*llshit?;)
Bliver spændende at se hvor mange popcorn den får:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar