mandag den 11. oktober 2010

Mini Shopaholic


Er du én af dem der slugte Sophie Kinsellas Shopaholic-serie som var det brain-candy, så kan du godt begynde at klappe i dine små hænder af fryd, for Sophie Kinsella har skrevet en efterfølger! Den er nr. 6 i rækken og hedder Mini Shopaholic. Vi følger vores allesammens shopaholic og hendes nu 2-årige datter Minnie (Mini Shopaholic). Du kan endnu ikke få dine små svedige shopaholic-fingre i den i DK, men du kan købe den via waterstones.com eller Amazon.co.uk:)

Jeg havde ellers affundet mig med, at den serie var fuldendt, men surprise surprise:) Nu ved jeg i hvert fald hvilken bog der også skal med hjem i kufferten fra N.Y.:)

Der er sikkert mange der rynker på næsen af Shopaholic-bøgerne, men jeg har nydt at læse dem, fordi de er underholdende og afslappende læsning og dialogen såvel som den indre monolog er humoristisk skrevet og serien indeholder kærlighed og diverse små komplikationer og forviklinger - hvad mere kan man forlange?

Og så skal man jo ikke tage litteratur for mere end hvad det er: enten underholdning eller oplysning og hvis du er heldig - begge dele:)

Ps: Dette indlæg er dedikeret til min American girl B, som overbragte mig denne glædelige nyhed:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar