søndag den 10. oktober 2010

Hvorfor jeg bl.a. glæder mig til New York

Fantastisk lækkert!

Modeuge i N.Y - Back stage hos Proenza Schouler.




Selfridges new shoes show i N.Y., der lever op til nationens motto: jo større jo bedre;)



Jeg har aldrig været i New York og glæder mig til at jeg her i oktober selv skal tage min bid af æblet;) Glæder mig til at suge new yorker-livet og -stilen til mig og det være alt fra de eksklusive detaljer som pallietbluser og stilletter til skaternes street style:) Gotta love it!

Min bror og hans kone er lige hjemvendt fra N.Y og efter at have set deres billeder glæder jeg mig (hvis muligt) endnu mere til at komme afsted;)

Jeg vil selvfølgelig tage en masse billeder af gade-moden m.m. i N.Y. som I får at se på bloggen:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar