tirsdag den 5. oktober 2010

Kejserens nye klæder 2

Åbnings-looket til Chanels vinterkollektion 2010.

HAHAHA...Billeder siger mere end tusind ord:P

Is it a bear?, is it woman? ... no it is...ja, hvad skal de her bjørneben egentlig forestille?

HAHAHAHAHAHAhahahahaha... Latteren (dog ikke ondskabsfuld, men blot forundret latter) vil ingen ende tage=D Lige siden jeg så de to mænd i hel-bjørne-dragte vidste jeg bare, at jeg var nødt til at blogge om det, for det er da bare for komisk! Ja, ligefrem latterligt:) Karl Lagerfeldt må virkelig have grint sin r*v i laser under den kreative proces i udførelsen af Chanels vinterkollektion 2010:) Karls brainstorming kunne have lydt sådan her: "Jeg tænker pels, jeg tænker varme, jeg tænker tilbage til naturen, jeg tænker...". Ja, hvad f***** har du egentlig tænkt på, Karl? Og endnu værre - hvad har den person, der stod for udførelsen tænkt på; "Stor, større, bjørn - det gør vi sgu!":)

Den gode nyhed er dog, at der i det mindste ikke er nogle dyr der har lidt nogen nød eller måtte lade livet til fordel for disse rædsler af et bud på hvordan man (hvem dog? hvem!) kan gå klædt når vinteren melder sin kølige ankomst, for al pelsen er fake - puha!

Imponerende er det dog, at Karl Lagerfeldt fik fløjet "hele" isbjerge ind for at sætte scenen til Chanels vinterkollektion 2010 - den skal han have.

Prøv lige at rulle op til billedet af de to mandlige modeller aka the Bubbie bears' evil twins:) Det er sgu humor - for jeg håber for guds skyld ikke, at Karl virkelig mener, at dette er couture inden for vintertøj? Guess we'll never know;) Men et stort tak(!) det skal han have, den gode gamle jas, for at have givet mig (og forhåbentlig også dig) et ordentligt grin;o)

Men jeg må "desværre" indrømme, at ligegyldigt hvor koldt det bliver, så ser I mig ikke i sådan et bjørne-outfit:)

1 kommentar:

  1. Haha flad af grin!!! Ham som står til højre ser næsten ud som om han er ved at angribe.. like a bear ;D Hehe se hans blik og hans sjove hår sammen med bjørnekostumet.. HUMOR =D

    SvarSlet