mandag den 25. oktober 2010

Jetlag

Jeg beklager, at der har været så stille på bloggen i den sidste tid, men jeg har holdt ferie i N.Y. og ikke haft mulighed for at blogge derfra, og jeg skal lige lande og sunde mig oven på de fantastiske mange nye indtryk;)
Jeg skal nok samle lidt til jer om shoppe-info og spisesteder m.m. i N.Y. - hvis I er interesseret?
Min veninde og jeg har i hvert fald gået New Yorks gader tynde fra nord til syd og øst til vest og vice verse, så jeg har rigeligt at dele ud af:)

Indtil da kommer der lidt stemningsbilleder fra N.Y.

De notoriske gule taxier;)
Billede fra Louis Vuittons 5etagers butik på 5th avenue


Smukke blomster fra Seaport - Downtown

Hyggelig udsigt fra Café Lalo i Uptown - der er filmet en scene fra filmen You got mail med Meg Ryan og Tom Hanks på denne café

Uptown

Whole Foods Market er USAs svar på sund livsstil - Ville sådan ønske at kæden kom til DK. Det er et KÆMPE supermarked fyldt kun med lækre fødevarer og så har de oven i købet sund og lækker færdiglavet mad i form af den vildeste salatbuffet såvel som frisklavet sushi-buffet og en varm buffet m.m. You name it - they got it;)

Mmmmm... Blueberry pancakes:)
Bryant Park
Coca Cola = New York:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar