torsdag den 14. oktober 2010

In a New York Minute...

Jeg har blandt andet planer om at smage Crumbs' Cup Cakes, da de ser så lækre ud og det her er deres forskellige størrelser. Hungry anyone?;)

Jeg smutter til N.Y. i morgen tidlig og er væk i en lille uges tid, men jeg håber på at kunne blogge derovre fra et par gange og ellers læses vi ved så snart jeg hjemme igen:) Pas på jer selv imens jeg er væk:)

Jeg ville gerne have spillet In a New York Minute for jer i versionen Chris Minh Doky og Sanne Salomonsen, men jeg kunne desværre ikke finde den på you tube - hør den hvis I har mulighed for det, for det er så flot et nummer:) I stedet for får i et lille stemningsbillede;)

Glæder mig til at vise jer en masse billeder fra N.Y.:)

1 kommentar:

  1. sådan noget der er jo bare ren NY! fantastisk. misunder dig!

    SvarSlet