onsdag den 6. januar 2016

GANNI DRESS

ganni.com

Nogle vil nok rynke på næsen af denne kjole pga dens print. Tænke mormor, og måske endda endnu værre: OLDEMOR. Jeg tror, at ham den lange i miniklanen her måske ville være én af dem
Men jeg ser slet ikke sådan på det. Næ, se det de ikke forstår er, at denne fine sag emmer af sommerhus og gode dage på den mest boheme-agtige måde.

Jeg har lige købt denne kjole på udsalg og vil pimpe den med solbrun hud (det skal der lige arbejdes lidt på først), opsmøgerede ærmer, fine, tynde guldarmbånd, flip flops og en pæn neglelak.
Kan I se hvordan den pludselig røg fra bedstemor med sovs på til bedstemor med slag i???
Det håber jeg, for jeg ser det i hvert fald for mig :0)
Ja, og så er nudefarver og blå nok nær noget af det bedste jeg ved, og det skader bestemt ikke at Ganni har drysset lidt palmeblade på også. Tværtimod.

**************

A long story short:
I'm really taken with this dress. Some might claim that it's a grandma's dress due to the print, but I don't see it that way. I imagine it paired up with sun kissed skin, flip flops, thin, golden bracelets. And then a good looking mani never hurts. Do you get why I love this dress now?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar