onsdag den 13. januar 2016

A CRUSH ON THE GREAT

Source: the great

Jeg har netop opdaget brandet: The Great og jeg er vild med stilen & den stemning der er knyttet til sitet. Min favorit blandt deres udsalgsvarer er den her sweater-jakke.... Hold nu op hvor er den bare fin, pæn og praktisk (det er min indre mormor der taler her), enkel i designet & farverne og varm og .... ja FLOT.
Lige mig ! Men den er lige pebret nok selv efter udsalg... øv


****************

I've just discovered The Great & I'm completely drawn to the style, the atmosphere & story connected to this brand. This sweater-jacket is my favorite among the sale items. However, it's still not cheap, so I have to accept that for now, this will never happen. So sad, to leave something that's so beautiful ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar