torsdag den 17. december 2015

KNIT & FRINGES // 3.1. PHILLIP LIM


3.1 Phillip Lim

Denne strik er både utrolig grim og alligevel ualmindelig dragende. Måske fordi den er i de blå toner som jeg elsker, måske fordi den er anderledes ? Jeg tror dog, at det er sådan én der ser smart ud på billedet her med modellens klare blik, og på mig vil den nok ligne en dekonstrueret bedstemorsbluse – gone wrong. Hvorfor blogger jeg så om den? Jamen, fordi jeg synes den er sjov og kan et eller andet. Om ikke andet så bidrager den til de skæve linjer i modebranchen og det tiltaler mig.

Tasken med de fine, stramlinede frynser er pæn ligegyldig fra hvilken vinkel den bliver vist, så hvis jeg var rig, eller kastede om mig med penge på dyre tasker. Det sker en gang hvert årti, så dette årtis kvote er opbrugt på en fin en fra Mulberry. Sorry, Phillip. Another time. MEN derfor skal I jo ikke snydes for denne flotte taske der er meget anvendelig hvis I spørg' mig ;0)

HUSK det er det indre der tæller og alt det andet er bare støj.
God dag, de damer !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar