tirsdag den 22. september 2015

GET FIT ARMS // HOME WORK OUT





Selv-afprøvet for lidt siden.
Jeg har ikke vægte, så jeg brugte bare to vandflasker i stedet for vægte og de kunne snildt bruges. Især hvis man lige skal afprøve om det der hjemmetræning kunne være noget inden man investerer i dyre vægte og andet gear.

Jeg var overrasket over hvor anstrengende nr 2 video var...
Jeg er spændt på om I har mod på at prøve de her to videoer derhjemme for at få stærkere arme.
Lad mig endelig vide hvad I synes !

**********

Self-tried home work out videos to get stronger arms.
I'm pretty surprised by the second video... it was more challenging than I first thought it would be.
But the again, I'm not sporty at the moment due to knee surgery, so I've had to rest a lot which has made my wish to find exercises I actually can do much bigger.

If you try them out, let me know what you think !

Note: I used two water bottles as weights and that was fine :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar