mandag den 22. juni 2015

BAKING BANANA CAKE & SWEATING IN CALIFORNIA

source: mmbloggen // m-u-m-s.blogspotdk



En hilsen her fra L.A, Californien.

Jeg venter pt på at min banankage bliver færdig i oven, og jeg sveder som et mulddyr. Dagens vejr er dog ikke just til at bage/bruge varm ovn i. Her er så varmt at bananer vokser uden i naturen (se billede). Men jeg klager ikke, for jeg ved at sommeren pt er udeblevet i DK (håber snart den kommer).

Jeg læser pt til eksamen, da jeg er ved at tage Food Manager certifikat, så kagen er tænkt som belønning når hjernen går kold senere.

Kagen jeg bager er den her, og det er den første kage jeg bager i udlandet med en fremmed ovn, så kryds lige fingre for at det lykkes :-)



****************


Hi everyone,
Right now I'm waiting for my banana cake to be done at ready to take out from the oven.
It's soo hot here in L.A.. So hot that bananas actually grow outside in real life nature (see picture).
I'm studying for an Food Manage exam. Hence the banana cake is expected to be a snack later.
The cake I'm baking is made from this recipe (it's in Danish – sorry guys) and it's my first living- abroad-cake I've baked, so cross your fingers that the oven I don't know won't kill it.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar