tirsdag den 31. marts 2015

Nyt Læsestof








Har I mon læst én eller flere af de her nye romaner?
Hvis I har, vil jeg meget gerne høre hvad I synes :-)


En af mine veninder er i gang med Lejlighedssange af Stine Pilgaard, og den skulle være rigtig sjov, så den skal jeg læse i nærmeste fremtid.

Jeg har selv lige læst Kirsten Hammanns nyeste roman Alene Hjemme, og jeg kan ikke rigtig beslutte mig for hvad jeg synes om den.

Da jeg læste om Dy Plambecks nyeste roman Mikael, der dykker ned i emner som krig, identitet, sted og sprog blev jeg nysgerrig. Hun har selv udtalt, at hun har skrevet romanen i et mere nøgternt sprog end hun plejer, fordi krigen krævede et nyt sprog, idet krig udgør en verden, et sted, et rum i sig selv der ligger uden for civilisationen.

Debil Tur Retur virker blot underholdende. Læs selv her


***********


Sorry guys, this is only for Danish readers.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar