tirsdag den 3. marts 2015

ESCAPISM

Source:pinterest

Jeg er tvunget til at være hjemme pga en knæoperation og noget genoptræning og oven i det er jeg blevet forkølet og har fået mellemørebetændelse... tak for nu, sir' jeg bare. Så derfor drømmer jeg mig pt væk til London i dag, hvor jeg vil besøge min søde veninde og drikke kaffe og gå på flower market og opdage nye veje i Londons spændende kvarterer godt guidet af den bedste jeg kender til den slags :-)




************

I'm currently at home post a knee surgery due to a knee injury, but furthermore I've also got a cold and an ear infection. Double Hurray... not so much....
SO, I'm dreaming myself abroad and today the plane is leaving for London...
Wanna come?
I'm going to visit a very dear friend of mine, walk the streets of London with coffee in my hand discovering new neighbourhoods of London and to me unknown streets, restaurants and shops...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar