tirsdag den 24. februar 2015

ESKAPISME





source & credits: m-u-m-s.blogspot.dk

Når man som jeg sidder her med et knæ der skal komme sig efter en operation, så man for mange dag i træk er begrænset til hjemmets fire vægge, så er det nærliggende at drømme sig væk til sol og sommer eller en af Europas dejlige storbyer. Berlin har længe været en af mine favoritter. Der er god atmosfære, søde mennesker, kreativitet, dejlig og billig mad og gode oplevelser i vente. Der sker altid noget i Berlin. Så da jeg så The food clubs nyeste post med en guide til Berlin hoppede mit hjerte en ekstra gang. Længe leve appetit på livet og eskapisme.


***********


I'm stuck on being lazy and at home due to a knee injury and operation.
So it's very tempting to dream of various vacations to one of Europe's wonderful cities. Berlin has been a favourite of mine for a long time now, so when I saw The food club's guide to Berlin my heart skipped a beat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar