torsdag den 19. februar 2015

BE YOUR BEST



Jeg havde egentlig forberedt et andet indlæg til i dag, men så faldt jeg lige over den her fantastiske gut der taler mere end 9 sprog. FLYDENDE.
Det varmer mit sprog-hjerte noget så dejligt, og jeg glæder mig til, at jeg, når jeg får tid, skal genoptage det franske og tyske, som jeg lærte i gymnasiet.
Desuden gad jeg godt lære italiensk. Og hvilken bedre motivation end at se denne polyglot.
Jeg er helt fascineret af, at han kan jonglere med så mange sprog på så kort tid.

Læs mere om Matthew her


************


OK, so I had actually planned another post for you guys,
but I have to share this amazing video with you. 

Meet Matthew.
He speaks more than 9 languages and is a true polyglot.
It's so fascinating and makes you want to develop your high school french and german. At least that's how I feel.

Read more about Matthew here





Ingen kommentarer:

Send en kommentar