fredag den 9. januar 2015

DAILY // WEEKLY PLANNERS IN 2015



 
White & Mint calendar from Etsy



 

Calendars from Moleskin


Jeg hører til den del af befolkningen der stadig synes, at det er noget så hyggeligt med en fysisk og håndgribelig papir-kalender. Sidste år brugte jeg en blanding af en digital og en papir-kalender, og det var noget rod, synes jeg. Jeg elsker at notere ting eller begivenheder ned OG derfor skal 2015 stå i papir-kalenderens tegn :-)

MEN hvilken én skal jeg mon vælge… jeg har kigget efter moleskin der både tilbyder de sorte klassiske og nogle mere sjove designs pga forskellige samarbejder med fx peanuts, le petit prince eller Disney.

ETSY har også mange pæne bud på 2015 kalendere som fx de enkle ovenfor i enten hvid eller mint…

Hmmm …har I en favorit ?


************


Have you found a calendar for 2015 yet?
If not what about one of these beauties?

I can't decide which one I like the most, but I do know that 2015 has to be noted in an old school paper calendar :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar