fredag den 16. januar 2015

Cleaning up your wardrobe // Ryd op i dit tøjskab

credits: Vogue.com

Noget af det bedste ved et nyt år og forårets kommen er at få ryddet ud og op i sit liv.
Det kan være små som store ting der trænger til at blive genovervejet.
Jeg har aldrig selv efterlevet idéen om nytårsforsætter, men jeg tror på at få ryddet ud og op.
Et sted jeg skal have gennemkigget er min garderobe :-)

Noget af det sværeste ved at rydde op i sin garderobe, synes jeg, er idéen om at skulle smide noget ud. Det kan være svært at skille sig af med sit tøj enten pga minder eller fordi man ved hvad kjolen, blusen osv har kostet, eller fordi man bare synes lige den bluse er mægtig pæn omend man ikke har gået med den i over et år. Endnu et skrækscenario er tanken om at lige præcis den trend kommer tilbage… og hvad så, så har jeg smidt det kommende mest smarte item ud? Åh åh..

Med alderen er jeg blevet bedre til at skille mig af med ting. Erkende at det har tjent sin værnepligt og at jeg simpelthen er videre. Enten pga en ny stil eller at jeg bare har haft det på for mange gange til at jeg egentlig føler mig godt tilpas i det stadigvæk.
Nøglen til min succes som tøj-opryder og tøj-udryder er, at jeg giver det væk til genbrug/donation. På den måde ved jeg at nogle andre får glæde af det, og så er det ikke lige så slemt at skulle skille sig af med det. En anden mulighed er selvfølgelig at sælge det tøj der er penge værd. Det er jeg dog ikke så god til – manglende tålmodighed…ahem..

NÅ, nok sludder fra mig…  hvis du vil have en hjælpende hånd fra Vogue til at rydde op i din garderobe, så følg linket: HER :-)


***********

I'm not a big fan of throwing out clothes.
My clothes contains good memories as well as it reminds me of money spend etc.

Vogue gives you (and me) a helping hand when it comes to cleaning your closet and asking yourself:
DO I REALLY NEED THIS?

…Have a look for yourself: here

Ingen kommentarer:

Send en kommentar