onsdag den 16. april 2014

RUGS






4 BUD PÅ NYE TÆPPER…
Når man flytter er det en ongoing proces at få det indrettet til et hyggeligt og smukt hjem man holder af.
Jeg er i øjeblikket optaget af at finde et nyt sofabord (ikke nemt, synes jeg), et tæppe (gerne et unikt, dyrt et fra USA…) og at få pyntet væggene med det helt rigtige.
De her fire tæpper er en del billigere end det jeg ellers havde tiltænkt. Men ganske pæne hvis de placeres det rigtige sted.
De er alle fra Urban Outfitters. Og der er flere hvor de kommer fra.


***********

If you're in a new-appartment-decorating-interior-process like me, one of these 4 carpets from Urban Outfitters might be just you...




1 kommentar:

  1. Camilla Chrsitensen17. april 2014 kl. 06.08

    Uh, hvor er de pæne. Tak for tippet! Dem må jeg ha (et af) til juni når jeg skal flytte. Spændt på hvad du vælger:)

    SvarSlet