onsdag den 30. april 2014

Outfit gone blue




dress: Won Hundred, bag: Savannah Wild, sandals: Birkenstock, nail polish: Essie,
Bracelet in gold and with marble detail: Piece of Poetry



Jeg elsker mørkeblå og har altid gjort det. Eller i hvert fald så lang tid jeg kan huske.
Og er der noget finere end marine, pink negle og guldsmykker til den solgyldne hud… Næppe ;-)

Jeg har sørget for links til alle sagerne, så kom ikke her og sig, at der ikke er service på drengen :-)
Nu må jeg hellere droppe overspringshandlingerne for i dag, og komme videre med mit speciale.

God solskinsdag og blå himmel fra Kbh K til jer allesammen, og tak fordi I læser med.
Det er virkelig dejligt!

***********

I've always loved navy, or at least as long as I can remember.
Nothing beats dark blue, pink nails, golden jewelry and sun tanned skin…
I've linked to all the items, so don't say I don't cater you, guys ;-)

Have a sunny day and thank you for reading.
It means a lot to me !



Ingen kommentarer:

Send en kommentar