onsdag den 5. februar 2014

Home again

credits: m-u-m-s.blogspot.com

Suk, hvor jeg savner varmen mod min hud, de perlende bobler, den klare, blå himmel, palmernes skyggedans og bølgernes kraftige slag mod klippevæggen.
Der har været stille på bloggen – ahem – da jeg har været en uge på en ø uden internet.
Men nu er jeg tilbage, har haft specialemøde, fået nyt job og er gået i gang med en flytning, så der er pt nok at se til. Og nøj, hvor er det svært at genoptage et speciale, når man liiiige havde vænnet sig til et liv i sus og dus ;-)
Håber I har haft det godt, og nydt dagens solstråler?
Det har jeg i hvert fald. Og jeg glæder mig til forår.


*********

Honey, I'm home!!!
I'm really sorry about my blog being death silent the last week, but I've been out and about on adventure enjoying some sun, champagne and palms.
But now I'm back in cold Cph, and I'm already really busy with my thesis, a new job and an upcoming moving day.
Hope you have been doing great while I left you all on your on? :-)
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar