torsdag den 2. januar 2014

UDSALG HOS STILLEBEN // SALE ON STILLEBEN.COM


Print af håndbroderi af Tine Wessel – 270 kr.



NORM skiffertallerken – 90 kr. En mindre str koster 70 kr.



Print af håndbroderi af Tine Wessel – 270 kr.



Candelina lysestage – 80 kr.


Print af håndbroderi af Tine Wessel – 270 kr.



ROSENBERGCPH plaid – 480 kr.


credits/source: stilleben.com


Her er hvad jeg ville købe på udsalg hos Stilleben netop nu. De startede udsalget i butikken og på webshoppen kl 10:00.

Skiffertallerkenen vil jeg fx bruge som en rå og smuk del af et lille stilleben eller som en fin bund for anretning af lidt tapas eller nogle andre snacks.

Jeg har længe kigget på Tine Wessels fine printbroderier og synes farverne og formerne er rigtig delikate og så minder de mig om dengang jeg var lille og min mor lavede patchwork :-) Ren nostalgi.

Rosenbergcph-tæpperne er i uld og da jeg allerede har et RATZER-uldtæppe fra Stilleben, som er én af mine kæreste og varmeste ejendele, så er tanken om endnu en uld-ven ganske rar.

Keramik-lysestagen fra Candelina er bare fin i formen og vil med sin sarte pastelfarve kunne pifte et mørkt hjørne op i en hvilken som helst stuen.

Er I fristet, så kig forbi Stilleben.com?

Beklager hvis jeg med dette indlæg allerede har ødelagt dit nytårsfortsæt om at være økonomisk ansvarlig. Men det er jo på udsalg, så lidt ansvarlig er du vel ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar